Followers

Sunday

MAJALAH RASA JANUARI DAN MAC



Pe yg korang piki kn time ni??pe motif mama ttba n3 gmbo ni??pe k'istimewaan sngt buku ni??myb bg korng buku ni jus utk masakan n prkra2 s'waktu ngn nya.tp bg mama..hehehe..phm2 la ye.mak spa yg xbngga ank dia mnjdi ank yg bguna.


edisi majalah rasa januari '10.yang sebelah tepi sekali tu anak mama along.dalam majallah edisi januari ni anak mama bersama2 pensyarah dan kawan2 masak masakkan menu bekal anak2 kesekolah.ada macam2 resipi yang ringkas dan berkhasiat ...
.


edisi majalah mac '10.apa yang dibincangkan oleh cik Hafis dengan anak2 buahnya.

2 comments:

♥LOVE2COOK♥ said...

Wow, Along dah mcm selebriti nih! Been quite sometime already since I bought RASA. Need to grab one soon I guess! ;)

mamasyipah said...

to LOVE2COOK

Terima kasih banyak2.mama pun hairan gak naper anak mama yg sorang ni minat sgt bab masak2.moga dia berjaya dan pergi lebih jauh lagi dalam bidang yg di ceburinya...

Related Posts with Thumbnails